PROŚBA

Bardzo proszę jak ktoś chce skomentować mój blog to ja bardzo czekam na to tylko niech nie robi tego w okienku posta komentaży tylko niech mi go prześle e-amailem na adres anna.jedral@gmail.com bo jak on jest w tym okienku to ja go sama nie przeczytam a jeśli jest przesłany e-mailem to zrobię to bez kłopotu pozdrawiam Ania.

czwartek, 1 stycznia 2015

Witajcie

Witajcie dawno mnie tu nie było ale nic szczegulnego się nie działo.  Bardzo się cieszeę, że wirtualnych kursantów mi przybywa i ponawiam moją propozycję, że jeśli kto kolfiek zwas jest niewidomy albo bardzo mocno niedowidzący i chciał by się na uczyć poctaw opsługi kąmpa i ma gadacza to niech się zgłosi domnie na skype muj login to ania jedral pisane bes spacji.  Ponnato muj mejl ciągle aktywny anna.jedral@gmaiel.com .  Bespacji na mejla czekam na fszelkie kąmentaże.  życzę nam wszystkim w tym nowym roku spełnieńa wszystkich naszych planów i mażeń przedewszystkim niech Boża dzicina zafsze ma nas wswojej obiece.  Pozdrawiam Ania J.



Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
www.avast.com


Brak komentarzy: